Hockeydag 2

Idag har det lirats hockey på Töråsrinken. Det väntades bli en hård drabbning mellan anderstorp och gislaved. Gislaved kom med en ganska stabil trupp med Kribbe och Robin Waltersson i spetsen.
Vi spelade på en liten rink så vi körde 3-3 på isen hela tiden.

Laguppställningen för dagen såg ut enligt följande
Första femman:
Tom "Kapten Rödskägg" - Dennis Fränberg - Patrik Larsson

Andra femman
Mattias "Konsum" Johansson - Mårten Bjärregaard - Martin Marelius

Jag kan inte direkt påstå att vi vann någon match men det var jävligt roligt och det blir mer hockey i helgen och då ingår givetvis öldrickning under tiden.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Då ska jag försöka komma hem och vara med. men jag måste nog låna ihop lite utrustning för jag har igentligen bara ett par skridskor.

2009-01-06 @ 21:10:48
URL: http://magnus86.blogg.se/
Postat av: patrik

Skridskor o klubba, jag har nog en klubba eller 2 hemma hos dig sen vi spelade hockey där om ja itne mins fel

2009-01-07 @ 17:17:56
URL: http://mrp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0